Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Jackson Bentley [ Alexutz / 793 ]


Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real:Alexandru
  • Varsta reala:17
  • Orasul unde traiti:Locuiesc in Pitesti
  • Cu ce va ocupati:Momentan sunt elev la liceu
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?:Desigur
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da
    • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte):Eu consider ca merit aceasta functie deoarece am mult timp liber,sunt foarte dedicat server-ului.Cunosc regulamentul server-ului in totalitate si imi place sa ajut oamenii in orice fel de situatie.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte):Salut,ma numesc Alexandru am 16 ani si stau in orasul Pitesti,sunt elev la un liceu din Pitesti in clasa a X - a pe profil Mate-Info.Sunt un baiat calm,nu imi place sa intru in conflicte cu oamenii dar imi place sa ajut oamenii in orice fel de situatie . Eu nu suport oamenii cand mint, este singura problema a mea !

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin):Jackson Bentley
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat):𝑨𝑳𝑬𝑿
  • Ore jucate pe server:400
  • De cat timp jucati pe server:De aproape 4 luni de zile
  • Cat timp acordati serverului pe zi:4-6 ore,depinde de zi.
  • Sanctiuni anterioare pe server:Nu
  • ID-ul din joc:793
  • Averea detinuta in joc:Buggati full tunning , bmw s1000RR  , m5 full tunning , chirie.Nu am foarte multe lucruri deoarece nu imi place sa cheltui banii pe prostii.
  • Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?:Nu,deoarece nu am avut nici un conflict cu nimeni.
  • Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple):Nu