Jump to content
×
×
  • Create New...

[ Helper ] Luciano Ciprian [ Ciprian / ID 364 ]


Recommended Posts

Informatii din viata reala:

Numele real:Andrei Duta
Varsta reala:17
Orasul unde traiti:Vaslui
Cu ce va ocupati:Elev 
Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?:Da
Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da
De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte):Cred ca as merita aceasta functie deoarece doresc sa ajut playeri de pe comunitate ,consider ca pot ajuta jucatorii noi mai mult de cat as putea sa ii ajut in momentul de fata ! 
Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte):Ma numesc Andrei, am varsta de 17 ani. Locuiesc in orasul Vaslui . Sunt elev in clasa a X-a pe profilul mecanic auto deoarece sunt pasionat de masini ! Sunt o persoana serioasa  dar si cu simtul umorului atunci cand este nevoie . 
 

Informatii de pe joc:

 

Numele din joc (Buletin):Lucky Luciano Ciprian
Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat):MCDababy
Ore jucate pe server:540
De cat timp jucati pe server:30.06.2020
Cat timp acordati serverului pe zi:4-5 ore
Sanctiuni anterioare pe server:Wipe-ul acesta nu am nici-o sanctiune, in trecuta am avut un ban pentru acumulare warn-uri si un ban pentru coruptie !
ID-ul din joc:364
Averea detinuta in joc:Toyota Supra2 ,Ferrari California , BMW s1000 rr , Yamaha r1,  Apartament Complex Perera si 200000 bani impachetati  Cap Tractor Scania , Prelata Mare
Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?:Nu
Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple):Nu
Ce ati face diferit daca ati obtine aceasta functie?:As fi mult mai activ ,m-as implica cat de mult mi-ar sta in putinta !
Cu ce credeti ca se ocupa un HELPER: Eu consider ca un Helperul ajuta playerii in diferite situatii RolePlay, mentine linistea pe server!
Aveți posibilitatea de a filma în situațiile în care este nevoie de ăsta? (Bandicam fraps obs)?:Da