Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Rafael Quintero [ Vladut33 / ID:264 ]


Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real: Albu Vlad-Andrei
  • Varsta reala: 17
  • Orasul unde traiti: Cluj - Napoca
  • Cu ce va ocupati: Elev
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Desigur.
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?:  Da.
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Eu consider ca merit aceasta functie deoarece mi-am dovedit mie ca sunt destul de matur si am fost in stare sa nu acumulez nici o sanctiune pe server de cand am inceput sa joc adica de aproximativ 6 luni, iar acum doresc sa dovedesc si la altii de ce sunt in stare.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Ma numesc Vlad sunt din Cluj Napoca si sunt elev in clasa a-10a. Sunt un baiat calm cu cei 7 ani de acasa, rabdator, prietenos si imi place sa imi petrec timpul pe calculator in special jucându-ma FiveM.

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin): Rafael Caro Quintero
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): Vladut33
  • Ore jucate pe server: 860.
  • De cat timp jucati pe server: Aproximativ 6 luni.
  • Cat timp acordati serverului pe zi: 3-4 ore pe zii.
  • Sanctiuni anterioare pe server: Ban pentru esuarea de a sta intr-o factiune, deoarece nu mi-a placut asa mult sa fiu medic.
  • ID-ul din joc: 264
  • Averea detinuta in joc: Cateva masini si aproximativ 300.000$ cash.
  • Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: Nu.
  • Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple): Nu, nu am avut atercatii cu nici un membru staff.
  • Ce ati face diferit daca ati obtine aceasta functie?: As incerca sa vin cu ideei noi care nu au mai fost pana acum pe server.