Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Eren Andrei [ Eren / ID: 288 ]


!Eren
 Share

Recommended Posts

Model aplicatie HELPER

 

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real:Eren Andrei
  • Varsta reala:16
  • Orasul unde traiti:Buzau
  • Cu ce va ocupati:Elev
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?:Da
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte):Cred ca merit functia de HELPER pentru ca imi place sa ajut playerii,sa merg la tickete si sa ma ocup cu stersul masinilor abandonate pe strada,sunt o fire calma si mereu analizez orice situatie de doua ori si consider ca pot ajuta jucatorii  mai mult de cat as putea sa ii ajut in momentul de fata.Dupa parerea mea nu cred ca am deranjat sau facut prostii pe server.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte):Ma numesc Eren,am 16 ani,locuiesc in orasul Buzau si sunt elev in clasa a X-a .In timpul liber imi place sa ies afara cu prietenii si sa imi petrec timpul la calculator.Consider ca sunt o persoana calma si atunci cand se intampla sa gresesc ceva invat mereu din greselile mele. Imi place sa rezolv orice cearta sau nelamurire pe care o am cu orice persoana.

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin):Eren Andrei
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat):Eren
  • Ore jucate pe server:850+
  • De cat timp jucati pe server:aproape 2 ani
  • Cat timp acordati serverului pe zi:cel putin 6 ore
  • Sanctiuni anterioare pe server:Nu am
  • ID-ul din joc:288
  • Averea detinuta in joc:In jur de 3,5-4,5 milioane
  • Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?:Nu consider ca ma stiu cu o reputatie proasta
  • Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple):Nu