Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Budai Miguel [ Apix Dealeru / ID: 11187 ]


AphxKys
 Share

Recommended Posts

  •  

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real:Budai Miguel Joan
  • Varsta reala:16 ani  jumate
  • Orasul unde traiti: Pheonix. Arizona
  • Cu ce va ocupati:Sunt student la liceu 
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?:Da, sunt de acord 
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Bine Inteles
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte):Eu cred ca merit aceasta functie pentru ca imi place sa ajut si sa-i invat ce inseamna roleplay-ul dar faptu ca nu putem sa vorbim ooc pe server ma incurca mult. Dar daca asi avea functia de Helper mi-ar fii mult mai usor sa ajut lumea pana la capat. Inca un motiv e pentru faptul ca sunt super activ seara sau mai ales dimineata atunci cand lumea are mai multa nevoie de un membru staff.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte):Salut ma numec Budai Miguel Joan dar prieteni ma striga Apix sau Aphx. Imi place sa-mi petrec timpul cu prietenii si familia iar in timpul liber imi place sa ma joc pe serverul Fplayt.

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin):Barlan Mihai
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat):strigamaapix
  • Ore jucate pe server:582 de ore
  • De cat timp jucati pe server:De aproximativ o luna si ceva.
  • Cat timp acordati serverului pe zi: 5-7 ore
  • Sanctiuni anterioare pe server:3 ban-uri provizorii.
  • ID-ul din joc:11187
  • Averea detinuta in joc:450 de mii + VIP Emerald plus apartament de clasa D.
  • Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: Chiar din contra, ma stiu cu o reputatie destul de ok . 
  • Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple):Nu, mereu am fost calm indiferent de situatie.