Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Tavi Marius [ MariusTavi / ID: 4638 ]


Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real: Rosu Marius Octavian
  • Varsta reala: 17
  • Orasul unde traiti: Craiova , Dolj
  • Cu ce va ocupati: Sunt elev in clasa a 11-a
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Da
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Consider ca merit aceasta functie deoarece imi place sa ajut oamenii si cred cu tarie ca voi fi de folos acestei comunitati. Ma consider o persoana implicata si aceasta implicare se pluseaza cu faptul ca am avut o atractie pentru acest joc inca din copilarie. Imi doream foarte mult in calculator care poate rula GTA 5 si dupa o perioada de asteptare acest vis mi-a fost indeplinit. Dupa am aflat de FiveM, mutandu-mi activitatea pe acest joc. Acesta este al 2-lea sv pe care ma joc si aici simt ca am tot ce mi-as putea dori de la un server de roleplay. Din acest motiv am decis sa aplic in staff pentru a da o mana de ajutor.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Ma numesc Marius ( Prietenii imi spun Tavi, de la numele Octavian ), am varsta de 17 ani si voi implini 18 in februarie. Sunt o fire destul de timida intr.un colectiv nou, dar dupa un scurt timp de acomodare aceasta timiditate dispare. In majoritatea situatiilor sunt calm si incerc sa analizez si sa depistez problema pentru a o putea elimina. Sunt respectuos cu cei din jur, incerc mereu sa ajut o persoana in impas.

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin): Tavi Marius
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): MariusTavi
  • Ore jucate pe server: 820 ~
  • De cat timp jucati pe server: De aproximativ 7 luni, am mai jucat si inainte de wipe dar foarte putin.
  • Cat timp acordati serverului pe zi: 4-5 ore/zi
  • Sanctiuni anterioare pe server: Nu