Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Ilya Aleksandr Stepanov [ retro / ID: 233 ]


Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

Numele real: Andrei
Varsta reala: 17
Orasul unde traiti: Bucuresti
Cu ce va ocupati: elev
Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Da
Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da
De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Consider ca merit aceasta functie deoarece ma consider o persoana activa pe server , mai ales dimineata cand nu prea sunt membrii staff on, pe de alta parte imi place sa ajut playerii care au probleme/nelamuriri despre server sau in situatii de roleplay.
Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Ma numesc Andrei sunt elev in clasa 11a pe profilul mate-info.Ma consider o persoana calma, de asemenea stiu sa ascult mereu parerile si celorlalte persoane, mai ales daca este vorba despre mine. Totodata fiecare conflict pe care-l am cu o persoana imi place sa-l rezolv cat mai repede si sa invat din fiecare greseala pe care o fac.
Informatii de pe joc:

 

Numele din joc (Buletin): Ilya Aleksandr Stepanov
Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): retro
Ore jucate pe server: 730
De cat timp jucati pe server: un an si o luna
Cat timp acordati serverului pe zi: depinde de zi , cam 2-3 ore but quality over quantity
Sanctiuni anterioare pe server: am avut doua warn uri dar au fost sterse cand s-a bagat noul sistem de warnuri
ID-ul din joc: 233
Averea detinuta in joc: un apartament de 300k, vehicule de vreo 3mil si cash cam 300-400k
Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: Nu
Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple): Nu
Ce ati face diferit daca ati obtine aceasta functie?: As sta mai mult timp pe tickete/support , m-as implica mai mult