Jump to content
×
×
  • Create New...

[HELPER] Alin Benea [Ikap-348]


Ikap
 Share

Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real :Alin Frigioiu
  • Varsta reala:16
  • Orasul unde traiti:Braila.
  • Cu ce va ocupati:Elev, in timpul liber schimb windows, mai lucrez la calculatoare.
  • De cat timp jucati pe server:Joc pe server de 4 luni.
  • Cat timp acodrati serverului pe zi:Pot spune ca acord 4-8 ore pe zi.
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte):Eu cred ca merit aceasta functie deoarece, am experienta, varsta intradevar ma trage un pic in oras, stiu sa fac roleplay hard, ajut playerii si in momentul de fata cu informatii cateodata le mai dau si 2-3k de la mine.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte):Ma numesc Alin Frigioiu, am varsta de 16 ani, in timpul liber ma ocup cu calculatoare, sunt elev in clasa a  9 a, sunt un copil cu cei spate ani de acasa, stiu sa ma comport, si respect pe cine ma respecta.

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin):Alin Benea
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat):Ikap
  • Sanctiuni anterioare pe server:Nu am niciun warn, nu am nicio sanctiune.
  • ID-ul din joc:Id-ul meu din joc este 348.
  • Averea detinuta in joc:Momentan am un BMW M5 F10, si 220.000$.
  • Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?:Nu, am o reputatie foarte buna, mereu cand am probleme imi sun prietenii si mereu vin sa ma ajute.
  • Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple):Nu am avut nicio altercatie cu nimeni din staff, respectiv playeri.
  • Ce ati face diferit daca ati obtine aceasta functie?:As ajuta foarte mult playerii, si as acorda si mai mult timp serverului.
  • Cu ce credeti ca se ocupa un HELPER: Un helper se ocupa cu reporturile date de playerii si cu ajutarea playeriilor.
  • Aveți posibilitatea de a filma în situațiile în care este nevoie de ăsta? (Bandicam fraps obs)?:Da am posibilitatea.