Turi 09 0 Posted July 23, 2024 Share Posted July 23, 2024 Numele real: Turiac Daniel Varsta reala: 17 Orasul unde traiti: Judet Ilfov , Domnesti Cu ce va ocupati: Sunt elev si practic fotbal Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: da Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: da il cunosc De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Eu cred ca merit acceasta functie deoarece am experienta in cea ce inseamna staff , ma consider responsabil pentru acceasta functie si cred ca pot face dreptate la problemele intalnite pe server Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Ma numesc Daniel prieteni imi spun Turi , sunt ambitios si mereu vreau sa indeplinesc obiective propuse , practic fotbal , sunt prietenos si respectos cu persoanele din jurul meu . Informatii de pe joc: Numele din joc (Buletin): Turi Bec Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): T u R i Ore jucate pe server: 2500 De cat timp jucati pe server: 2 ani Cat timp acordati serverului pe zi: 3-4 ore se poate si mai mult daca este nevoie Sanctiuni anterioare pe server: 2 banuri unul pentru esuarea de a sta in factiune iar unul pentru coordonare pe discord , si 2 sau 3 warnuri , dar de cand am luat ultima sanctiune a trecu ceva timp si m am cumintit si imi vad de treaba mea ID-ul din joc: 55877 Averea detinuta in joc: in jur de 20 de milioane cam tot ce am pe cont Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: nu Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple): nu am fost calm mereu cand am vorbit cu un membru al stafului Ce ati face diferit daca ati obtine aceasta functie?: Eu as sta de vorba cu persoanele noi venite pe server si le as spune ce inseamna HR Roleplay mai inainte sa faca failuri in roleplay sau sa fie bombardieri Cu ce credeti ca se ocupa un HELPER: Helper-ul are obligatia sa ajute noii playeri de pe server cu informatii despre orice probleme pe care acestia o intampina , de