Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Delcorio Cheopeco [ zAnDu_ / ID: 150 ]


Recommended Posts

Model aplicatie HELPER

 

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real: Dutulescu Alexandru
  • Varsta reala: 18
  • Orasul unde traiti: Targoviste
  • Cu ce va ocupati: In prezent sunt elev in clasa a XII-a 
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Da.
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?:  Da.
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Eu consider ca merit aceasta functie deoarece joc de foarte mult timp pe acest server si cunosc foarte bine regulamentul . Imi place foarte mult sa ajut lumea si sa fiu cel mai bun in tot ceea ce fac. Pe langa toate aceste lucruri sunt dispus sa fac o multime de sacrificii si sa imi dedic in totalitate timpul liber ajutand si rezolvand problemele jucatorilor. Ma consider o persoana matura , ma acomodez/integrez repede intr-un grup nou.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Ma numesc Alexandru , am 18 ani , locuiesc in Targoviste , de ocupatie sunt elev , imi place foarte mult informatica si gaming-ul . Sunt un baiat politicos, serios, sociabil si totodata sunt un om matur, ceea ce consider ca este un lucru foarte important pentru un membru Staff .Imi place foarte mult sa muncesc in echipa si mereu mi-am propus si am reusit sa fiu cel mai bun in ceea ce fac.Ma consider un om sincer si mereu am apreciat corectitudinea.Am respect fata de toata lumea indiferent ce imi face si imi place sa arat ca sunt superior,calculat si ca am mintea dezvoltata. M-am apucat de acest server in vara anului 2020 alaturi de cativa prieteni . Am jucat in fiecare zi , si am acumulat experienta in toate factiuniile , iar acum ma simt pregatit pentru aceasta functie. 

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin): Delcorio Cheopeco 
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): zAnDu_