Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Denisa Delcorio [ Denisa / ID: 6477 ]


Recommended Posts

Model aplicatie HELPER

 

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real: Radu Denisa
  • Varsta reala: 16 ani 
  • Orasul unde traiti: Constanta
  • Cu ce va ocupati: Sunt eleva in clasa a 10 a , in timpul liber lucrez la un salon de Hair-Styling iar pasiunea mea este gaming-ul de la o varsta frageda.
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: DA
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: DA
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Eu consider ca merit aceasta functie deoarece imi place sa ajut foarte mult persoane si ma consider capabila de a face asta,eu avand mereu roleplay-uri complexe si dedicandu-ma foarte mult in tot ceea ce fac pentru a ajunge unde imi doresc pentru ca am un potential foarte ridicat iar standardele mele sunt ridicate,am multa experienta pe server si am interactionat cu tot felul de jucatori.
    Inca un motiv ar fi acela ca vreau sa imi dedic tot liberul posibil server-ului pentru a face performanta si pentru ajutarea comunitatii  
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte):Sunt o persoana sociabila,altruista,acord atentie multa lucrurilor mici,invat rapid,am incredere in mine si stiu ce imi doresc .
    Sunt foarte organizata si dau dovada de perseverenta in orice domeniu in care ma aflu.
    Tot timpul pe care il am liber il petrec jucandu-ma deoarece acest lucru ma relaxeaza si distreaza,ma face sa ma simt bine .



     

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin): Delcorio Denisa
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): Denisa Nicole
  • Ore jucate pe server: 1000
  • De cat timp jucati pe server: 9 februarie 2021
  • Cat timp acordati serverului pe zi: In principiu peste 6 ore pe zi cand sunt foarte ocupata,orele pot creste pana la +12 ore jucate in timpul liber