Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Romero Méndez [ margi / ID: 273]


Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

Numele real: Andrei Margineanu
Varsta reala: 16
Orasul unde traiti: Bucuresti
Cu ce va ocupati: Elev
Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Da
Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da
De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Consider ca merit aceasta functie deoarece am destul timp cat sa ma dedic server-ului si cunosc regulamentul cat si jocul in sine avand foarte mult timp dedicat lui.
Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Ma numesc Andrei Margineanu poreclit mărgi, am varsta de 16 ani si sunt elev in clasa a IX-a pe profil de arhitectura. De obicei sunt o fire destul de calma care ajuta cand e nevoie de el. Sunt respectuos cu persoanele care respecta inapoi si sunt un baiat muncitor. In timpul liber imi place sa ma joc pe calculator si sa ma plimb pe afara.

Informatii de pe joc:

 

Numele din joc (Buletin): Romero Méndez
Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): margi
Ore jucate pe server: 1200+
De cat timp jucati pe server: 3 ani
Cat timp acordati serverului pe zi: 4 ore
Sanctiuni anterioare pe server: Ban 3 zile pentru MIXING
ID-ul din joc: 273
Averea detinuta in joc: 4.000.000+
Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: Nu
Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple): Nu am avut
Ce ati face diferit daca ati obtine aceasta functie?: M-as implica cat pot de mult pentru a rezolva probleme playerilor si as incerca sa vin cu idei care pot imbunatati RP-ul pe server.
Cu ce credeti ca se ocupa un HELPER: Un Helper se ocupa cu rezolvarea ticketelor, raspunderea pe chat la intrebarile playeriilor si la rezolvarea reclamatiilor.
Aveți posibilitatea de a filma în situațiile în care este nevoie de ăsta? (Bandicam fraps obs)?: Da