Jump to content
×
×
  • Create New...

[HELPER] Constantin Cristian [moft / ID:29378]


Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real: Cristi
  • Varsta reala: 17
  • Orasul unde traiti: Constanta
  • Cu ce va ocupati: elev
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?:da
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: da
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Consider ca merit aceasta functie deoarece sunt o persoana foarte calma care poate lua decizii corecte si in situatii mai putin placute, incerc ca de fiecare data sa duc toate problemele la bun sfarsit prin corectitudine si bun simt. De asemenea cunosc foarte bine regulile acestui server si am o activitate destul de mare.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Ma numesc Cristi, am 17 ani, sunt elev in clasa a 10 a la Liceul Teoretic Decebal Constanta specializare mate-info, cu un plan de viitor bine pus la punct si cu vise marete. Sunt o fire serioasa,sociabila care mereu a urat minciuna si falsitatea oamenilor, sunt calm si pot rezolva problemele cu usurinta. De asemenea imi place sa stau langa oameni de la care am ce invata si mereu am mers pe principiul ca daca nu stiu ceva mai bine intreb sau cer ajutor decat sa iau hotarari de capul meu de care nu sunt asa sigur. Astfel gandirea si princiupiul pe care merg cu persoanele din jur este " respecta si vei fii respectat".

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin): Constantin Cristian
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): moft
  • Ore jucate pe server: 1500
  • De cat timp jucati pe server: din august
  • Cat timp acordati serverului pe zi: 5-6 ore