Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Tony Fentam [ Foxy🦊 / ID: 29384 ]


Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real: Chirnogea Antonio-Valentin
  • Varsta reala: 23 de ani
  • Orasul unde traiti: Braila
  • Cu ce va ocupati: Marinar/Agent Portuar
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Desigur
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?:  Da
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Simt ca sunt capabil sa ajut aceasta comunitate din care fac si eu parte si doresc sa asist si eu acest server pentru a se dezvolta.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Ma numesc Antonio ( zis si Tony, ic Foxy ) , lucrez ca si marinar pe teritoriul Austriei/Germaniei , detin varsta de 23 de ani , muncitor, hobby-urile mele sunt toate legate de "PC" (gaming, reparatii soft si hardware editare foto, etc.)

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin): Tony Fentam
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): pe Steam AntonioFentam , pe chat ic Foxy🦊
  • Ore jucate pe server: 1083 la momentul de fata
  • De cat timp jucati pe server: aprox. 2 ani cu 2 pauze.
  • Cat timp acordati serverului pe zi: De la sf. lui martie pana in prezent , un minim de 7 ore pe zi
  • Sanctiuni anterioare pe server: Niciuna
  • ID-ul din joc: 29384
  • Averea detinuta in joc: Tot ce detin s-ar acumula la o suma de aprox. 3.5 milioane
  • Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: Absolut deloc
  • Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple): Desigur ca nu.
  • Ce ati face diferit daca ati obtine aceasta functie?: Nu pot spune ca pot face ceva diferit, la momentul de fata organizarea staff-ului este cat se poate de ok din ce am observat de alungul timpului, doar voi contribui si eu la randul meu cum si cu ce pot, in primul rand fiind activ si rezolvand tickete