Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Gogu Giovanni [ Gogu / ID:383 ]


Recommended Posts

Model aplicatie HELPER

 

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real: Morarescu Andrei
  • Varsta reala: 16
  • Orasul unde traiti: Floresti.
  • Cu ce va ocupati: Sunt student in clasa a 10-a si ma ocup cu resell-ul online.
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Da!
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da.
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Cred ca merit functia de helper in teste,deoarece sunt un baiat foarte descurcaret si intelegator.Am avut cateva sanctiuni pe server,dar parerea mea este ca acestea m-au ajutat sa fiu mult mai atent si sa nu mai fac greseli mai mici sau mai mari.Sunt un player destul de vechi pe aceasta comunitate,stiu foarte multe informatii folositoare despre server si imi place sa imi petrec timpul aici.Pot sta la dispozitia playerilor de pe server pentru a ii putea ajuta tot timpul.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Ma numesc Morarescu Andrei,am varsta de 16 ani si locuiesc in Floresti Prahova.Sunt elev in clasa a 10-a si nu imi place deloc scoala.Sunt un baiat care are mereu la el simtul umorului.Sunt un baiat obijnuit,imi place sa ies afara cu prietenii pentru a imi putea face amintiri de neuitat si sa imi petrec timpul pe calculator.Pot spune ca sunt un baiat foarte calculat care gandeste de mai multe ori o anumita "actiune" pe care urmeaza sa o faca in timpul ce urmeaza.Consider ca lucrez foarte bine in echipa si pot face totul mult mai usor alaturi de ei.De mic imi place sa imi fac singur banii,am incercat tot felul de metode,acum ma ocup cu resell-ul online si sunt destul de multumit,pe viitor sper sa procesez cat mai mult.Imi place sa petrec foarte mult si sa imi fac prieteni noi ( sa socializez ).

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin): Gogu Giovanni