Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Rolea Alexandru Mihai [ Rolea / ID: 33001 ]


R0L3A
 Share

Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real: Rolea Alexandru Mihai
  • Varsta reala: 18
  • Orasul unde traiti: Bucuresti
  • Cu ce va ocupati: Sunt elev 
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Sunt de acord , oricum este normal acest lucru.
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Consider ca stiu toate regulile scrise / nescrise .
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Consider ca merit aceasta functie, deoarece in urma celor 1000+ de ore petrecute pe aceasta comunitate am vazut tot ce se poate vedea , de la roleplay-uri pana la tickete. Totodata, petrec mult timp dintr-o zi pe server jucandu-ma si niciodata nu am strigat un roleplay din cauza oboselii . 
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Ma numesc Rolea Alexandru Mihai si am 17 ani , aproape 18 . Sunt elev pe profil economic la un liceu de elita din Bucuresti . Consider ca sunt o persoana modesta, cu capul pe umeri si perfectionista in ceea ce face. In timpul liber imi place sa ascult muzica . 

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin): Rolea Alexandru
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): Rolea
  • Ore jucate pe server: 1400
  • De cat timp jucati pe server: octombrie 2021
  • Cat timp acordati serverului pe zi: 5-6 ore
  • Sanctiuni anterioare pe server: 1 ban pentru suferinte 
  • ID-ul din joc: 33001
  • Averea detinuta in joc: 50k , mi-am luat ck datorita cazierelor
  • Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: Si da si nu, datorita unor roleplay-uri, unele persoane de pe server ma considera '' neserios '' . Totusi niciodata nu am fost sanctionat pentru acele lucruri . 
  • Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple): niciodata