Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Alexey Vasileyvich Pheonix [ Alex_Dny / ID: 303 ]


AlexDny
 Share

Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

Numele real: Alexandru-Daniel
Varsta reala: Am varsta de 17 ani.
Orasul unde traiti: Judetul Calarasi.
Cu ce va ocupati: Momentan sunt elev.
Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Sunt de acord sa las prieteniile deoparte in orice situatie.
Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da, il cunosc.
De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Consider ca merit aceasta functie deoarece sunt un player cu o vechime destul de mare pe server participand la diverse roleplay-uri. Fiind fost helper in trecut timp de 8 luni , am destul de multe informatii si experienta.
Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Ma numesc Alex zis si "DNY" si am varsta de 17 ani ( in scurt timp 18 ). Sunt un tip sociabil , destul de descurcaret (mai am mici scapari), cu simtul umorului (atunci cand este cazul) , calm , foarte sufletist , prietenos dar si destul de orgolios , matur si respectuos  cu fiecare persoana in parte. Pasiunea mea intotdeauna vor fi masinile si camioanele.   
 

Informatii de pe joc:

 

Numele din joc (Buletin): Alexey Vasileyvich Pheonix
Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): Alex_Dny
Ore jucate pe server: Am 2175 de ore.
De cat timp jucati pe server: Din August 2019.
Cat timp acordati serverului pe zi: Minim 3-4 ore zilnic. In timpul liber si mai mult.
Sanctiuni anterioare pe server: Un singur ban de 3 zile.
ID-ul din joc: 303
Averea detinuta in joc: Masini clasa A + B + C + VIP , cash 1.000.000 in crestere.
Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: De cand ma joc pe comunitate consider ca nu. Mereu am respectat persoanele , chiar daca le cunosteam sau nu.