Jump to content
×
×
  • Create New...

[HELPER] Habibi Capone [ -keNty- / ID:8528]


keNty
 Share

Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real: Andrei Costi.
  • Varsta reala: 18 Ani.
  • Orasul unde traiti: Bucuresti.
  • Cu ce va ocupati: Momentan sunt elev.
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Desigur.
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da, il cunosc.
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Consider ca am acumulat destule informatii cat si experienta in oras , am invatat anumite principi si cred ca pot sa ajut si restul comunitati , imi place sa rezolv problemele si incerc mereu sa gasesc o solutie pentru a fi rezolvata.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Salut ma numesc Andrei Costi , am 18 ani si sunt un baiat glumet imi place sa imi fac prieteni noi mereu si sa cunosc oameni imi plac foarte mult jocurile si ii respect pe cei din jurul meu chiar daca ei nu ma respecta la fel de mult si cred ca am din toate cate ceva, asta inseamna ca sunt un om integru si stiu ce vreau de la viata, sa reactionez ca atare atunci cand trebuie, asta inseamna ca ai discernamant si nu lasi pe nimeni sa te calce in picioare, dar ca orice om am si mici defecte de care nu ma pot debarasa de ele cat as incerca, adica nu pot pune la fund asa cum se zice in popor si tratez ca atare fiecare amanunt, chiar daca realizez ca nu e bine sa ma enervez din orice fleac, dar asta e firea mea si totusi ma bucur ca sunt asa. Niciodata nu mi-a placut sa ma descriu, sunt destule de spus, dar o sa mai spun si eu cateva lucruri despre mine. O sa incep cu faptul ca sunt o persoana obisnuita, cu preocupari normale. Sunt optimist si ma consider o persoana norocoasa din multe puncte de vedere. Pe final, as vrea sa spun ca am o memorie cam "anormala", deoarece tin minte si cele mai neinteresante lucruri, care probabil mi le-as aminti si peste 5 ani.