Jump to content
×
×
  • Create New...

[HELPER] Stancu Alexandru [dot/53255]


dot
 Share

Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real:Pozzan Valentino Giovanni
  • Varsta reala:17
  • Orasul unde traiti:Alba Iulia
  • Cu ce va ocupati: Elev
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?:da
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: da
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte):Avand in vedera ca am o vechime de 8 luni, si am experimentat multiple feluri de roleplay/am participat la multe tickete la care am vazut greselile altora,consider ca sunt demn de o functie ca aceasta.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte):Ma numesc Giovanni,nascut pe 20/05/2005 sunt elev la liceu ,in timpul liber imi place sa fac sport si sa gatesc,si am un caracter ambitios si perseverent.

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin):Stancu Alexandru
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat):dot
  • Ore jucate pe server:759
  • De cat timp jucati pe server: 8 luni
  • Cat timp acordati serverului pe zi: In timpul scolii 3+(unele zile stau chiar mai mult) ,iar in weekend si vacante stau cat vreau adica o medie de 5 ore poate mai mult.
  • Sanctiuni anterioare pe server: 1/4 Warn pentru PG
  • ID-ul din joc:53255
  • Averea detinuta in joc: ma incadrez intre 2-3 milioane( am o avere mica deoarece pe server am facut mai mult rp decat farm).
  • Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?:nu
  • Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple):Nu,mereu am considerat ca un membru staff stie ce face si ce zice.
  • Ce ati face diferit daca ati obtine aceasta functie?:Nu as face absolut nimic diferit,am sa fac doar ceea ce trebuie.