sergiudanciu3@gmail.com 0 Posted September 23 Share Posted September 23 (edited) Informatii din viata reala: Numele real: Sergiu Varsta reala: 16 Orasul unde traiti: Baia Mare Cu ce va ocupati: elev. Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: desigur Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: regulamentul il cunosc foarte bine, cat sa imi fac treaba de helper. De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Cred ca merti aceasta functie de 'Helper' pentru ca din todeauna mi-a placut sa ajut comunitatea aceasta si imi place sa vorbesc cu lumea. Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Ma numesc Sergiu imi place sa ma joc fotbal si fivem sunt elev sunt o persoana calma cu bun simt Informatii de pe joc: Numele din joc (Buletin): Calinescu Sergiu Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): Dokmat Ore jucate pe server: 1024 De cat timp jucati pe server: din 2021 Cat timp acordati serverului pe zi: 6-8 (in weekend si m-ai mult timp) Sanctiuni anterioare pe server: am primit un warn pentru power gaming. ID-ul din joc:13656 Averea detinuta in joc: in jur de 8 milioane Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: nu Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple): nu Ce ati face diferit daca ati obtine aceasta functie?: as fii foarte activ si o sa ajut lumea cu mare placere. Cu ce credeti ca se ocupa un HELPER: un helper se ocupa cu ajutorarea jucatorilor de pe server , probleme ,nelamuri etc . Aveți posibilitatea de a filma în situațiile în care este nevoie de ăsta? (Bandicam fraps obs)?: desigur Ești de acord ca orice minciuna/informație eronata din aceasta aplicație sa fie pedepsita cu ban permanent?: da Edited September 23 by sergiudanciu3@gmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bestial 105 Posted November 21 Share Posted November 21 CERERE RESPINSA! Link to comment Share on other sites More sharing options...