Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Gheorghe Gavrilă Neamțu [ Coadă / ID:864 ]


Coadă
 Share

Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real: Ștefan Andrei Nicolae
  • Varsta reala: 18 ani
  • Orasul unde traiti: București
  • Cu ce va ocupati: Student 
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Sigur că da
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Desigur
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Consider că merit această funcție deoarece sunt o persoană indiferentă și serioasă, având avantajul că pot aloca o mare parte din zi serverului de FiveM și de Discord.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Sunt student la Facultatea de Drept din cadrul Universității din București, începând de anul acesta, iar ca alte activități am jocurile video, kickboxul, mersul la sală de ceva timp. Cam de 3-4 luni de zile am început să îmi creez caractere diferite în rp-uri cu gândirea lor unică, fiind pasionat de actorie, multă lume spunându-mi că mi-am ales greșit vocația, actoria fiind ceea ce mi s-ar potrivi.

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin): Gheorghe Gavrilă Neamțu
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): Coadă
  • Ore jucate pe server: 250 de ore în acest moment
  • De cat timp jucati pe server: Am intrat pentru prima oară pe acest server în Noiembrie 2019, urmând o pauza de câteva luni până în Aprilie 2020.
  • Cat timp acordati serverului pe zi: Pot să acord în jur de 4-6 ore, depinzând de zi.
  • Sanctiuni anterioare pe server: Nu am nicio sancțiune.
  • ID-ul din joc: 864
  • Averea detinuta in joc: Apartament de 300 de mii, mașini de aproximativ 1 milion sau mai mult, unele tunate la maxim, VIP GOLD.
  • Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: Nu consider că cineva ar avea ceva cu mine din moment ce caracterul meu este unul amuzant ce oferă o stare bună celor ce îl întâlnesc.