Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Armando Cercelus [ Coko / ID: 2904 ]


Coko
 Share

Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real:Robert
  • Varsta reala:17
  • Orasul unde traiti: Brasov
  • Cu ce va ocupati: Elev 
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?:Da
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Deoarece imi place sa ajut playeri care nu stiu cum sa procedeze in anumite situatii, si sunt un player destul de activ.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Deocamdata sunt elev la Liceu , sunt o persoana calma si intelegatoare. Sunt o persoana cu simtul umorului si cand este nevoie sunt foarte serios.

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin): Armando Cercelus
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): coko
  • Ore jucate pe server: 1560
  • De cat timp jucati pe server:  Din 2017 , cu cateva pauze iar de anul acesta m-am reapucat.
  • Cat timp acordati serverului pe zi:  8-10 ore 
  • Sanctiuni anterioare pe server:   Am 2 warnuri pentru condus non-rp.
  • ID-ul din joc:2904
  • Averea detinuta in joc: O casa VIP de pe Vinewood , masini in valoare de 1.5 milioane si VIP Diamond.
  • Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?:  Nu
  • Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple):  Nu am avut.
  • Ce ati face diferit daca ati obtine aceasta functie?:  Nu pot spune ca voi face ceva diferit, dar o sa lucrez mai mult in dezvoltarea RP-ului si a comportamentului meu , si o sa incerc sa ajut mai mult playeri .
  • Cu ce credeti ca se ocupa un HELPER:  Helperul ajuta persoanele noi/vechi care au o problema sau au nevoie de ajutor ,neclaritati .  
  • Aveți posibilitatea de a filma în situațiile în care este nevoie de ăsta? (Bandicam fraps obs)?:  Da