Jump to content
×
×
  • Create New...

[HELPER] Alexandru Dima [BeastNight / ID: 5756]


BeastNight
 Share

Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real: Dima Alexandru
  • Varsta reala: 20
  • Orasul unde traiti: Ploiesti
  • Cu ce va ocupati: Student, ASE Bucuresti 
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Da.
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?:  Da.
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Consider ca merit aceasta functie deoarece intr-un timp asa de scurt am reusit sa acumulez niste informatii legate de server. Chiar daca am un ID relativ mic, nu pot spune ca am o experienta destul de mare, dar toata lumea invata si o sa incerc sa ajut oamenii exact unde ma pricep fara ca sa incurc, sau mai ales sa ii induc in eroare.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Ma numesc Alex, am  varsta de 20 ani si locuiesc in orasul Ploiesti. Sunt student la ASE Bucuresti in anul 2. Hobby-urile mele sunt plimbatul, jocurile pe calculator, calatoriile, descoperirea de noi oameni si condusul.  Sunt un baiat la o inaltime de 1.81 si 90 kg. Nu ma consider un om fara defecte, bineinteles, dar pot spune ca una pe care o am si sunt constient de ea este ca sunt o persoana care nu poate sa uite unele greseli facute sau lovituri primite in viata. Personalitatea mea este usor de descoperit pentru ca imi place ca sa fiu cunoscut exact asa cum sunt, fara sa stiu diferit cu X si cu Y.

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin): Alexandru Dima
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): BeastNight👮
  • Ore jucate pe server: 140
  • De cat timp jucati pe server: de aproape 1 luna.
  • Cat timp acordati serverului pe zi: 3 sau chiar 4 ore.
  • Sanctiuni anterioare pe server: Nu am.
  • ID-ul din joc: 5756