Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Mihai Alexandru [ SinTex / 4762 ]


SinTex
 Share

Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real: Donciu Alexandru-Mihai
  • Varsta reala: 17 ani
  • Orasul unde traiti: Bucuresti
  • Cu ce va ocupati: Sunt elev intr-un liceu din Bucuresti !
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Da, sunt de acord !
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?:  Da, il cunosc !
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Consider ca merit functia de Staff, deoarece imi place foarte mult sa ajut, sunt calm si cinstit cu fiecare, contand foarte mult in ce situatie se afla. Deasemenea am mult timp liber, in care as putea sa ma ocup de tickete .
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Sunt un gamer obisnuit, a carui tip de jocuri preferat este RolePlay-ul. De mult timp ma joc jocuri de tip roleplay, primul fiind Arma 3 cred. Sunt calm si incerc mereu sa ma gandesc de doua ori, inainte sa fac vreo decizie. Nu-mi place atunci cand oamenii isi bat joc, dar nu as cauta sa-i pedepsesc, ci sa-i invat ca nu e bine ceea ce fac, si ca ar fii mai distractiv pentru toti daca am juca conform regulamentului !

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin): Mihai Alexandru
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): Mihai Alexandru
  • Ore jucate pe server: 163 de ore
  • De cat timp jucati pe server: Ma joc de cand era in Paleto, iar in Los Santos ma joc din Martie
  • Cat timp acordati serverului pe zi: 5-6 h pe zi
  • Sanctiuni anterioare pe server: Nu, am nici-o sanctiune !
  • ID-ul din joc: 4762
  • Averea detinuta in joc: 180.000 ron, o garsoniera in vinewood, un ford mustang, si un dodge charger
  • Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: Nu, nu am nici o reputatie proasta pe joc !