Jump to content
×
×
  • Create New...

[aplicație helper] Andrei cenușă (Cenu) / Id 8332


Andrei cenusa
 Share

Recommended Posts

 

 

Model aplicatie HELPER

 

 

 

Informatii din viata reala:

 

 

 

Numele real:Andrei Radu Cenușă 

Varsta reala:16 ani 

Orasul unde traiti:București 

Cu ce va ocupati:Elev clasa X 

Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?:Da

Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da

De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte):Cred ca merit acestă funcție deoarece sunt o persoana cu multă răbdare care ii place sa ofere o mana de ajutor dacă este nevoie. Și pot spune ca pe parcursul de 460+ore am luat parte la multe rp de buna calitate ca mafiot dar și ca polițist 

Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte):Sunt Andrei dar prietenii îmi zic Cenu și sunt elev în clasa a 10. locuiesc în București dar am stat 7 ani in Germania. Preocupările mele sunt debate (dezbatere pe anumite subiecte) și sa îmi petrec timpul cu prietenii din viata reala dar și din mediul online. 

 

Informatii de pe joc:

 

 

 

Numele din joc (Buletin):Andrei Cenușă 

Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat):Mr Cenu 

Ore jucate pe server:460+ de ore 

De cat timp jucati pe server:6 luni 

Cat timp acordati serverului pe zi:3-4 ore (depinde de zi) 

Sanctiuni anterioare pe server:          ban- provizoriu de 7 zile pt minciuni ooc 

ID-ul din joc:8332

Averea detinuta in joc:un apartament clasa B, mașini vip, subaru wrx sti și alte mașini plus niște banii 

Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?:nu, sunt o fire prietenoasă care nu suportă certurile 

Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple):nu, eu personal ma înțeleg bine cu membrii  staff 

Ce ati face diferit daca ati obtine aceasta funcție? Eu obișnuiesc sa vad lucrurile și din pielea altora și astfel pot lua o decizie mai  bună. 

Cu ce credeti ca se ocupa un Helper.