Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Nitu Andrei [ AndreiBlue / ID:9484 ]


AndreiBlue
 Share

Recommended Posts

Model aplicatie HELPER

Informatii din viata reala:

Numele real:Nitu Andrei
Varsta reala:14
Orasul unde traiti:Ploiesti
Cu ce va ocupati:Sunt elev in clasa a 7 a la scoala Regina Maria (fostul pedagogic din Ploiesti daca il stiti)
Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?:Da , sunt de acord cu acest fapt deoarece coinstientizez ca daca nu il voi sanctiona poate suferii daune la rp , adica daca nu il voi sanctiona rp de pe server inloc sa devina unu si mai hard calitatea rp va deveni unu mai medium.
Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da , desigur 
De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte):Eu consider ca merit aceasta functie deoarece eu sunt o fire serioasa cand trebuie si pot sa a ajut un server la greu(stiu si eu momentele cand nu iti e greu cu serverul , flooderi , hackeri etc - am fost fondator de server)
Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte):Salut! Eu sunt Andrei un tip de 14 ani care sunt greu de influentat (uneori si usor de influentat depinde de motiv) sunt elev in clasa a 7 a , pot spune ca am medii mari de 9 si 10 (am avut si 7 la mate a naibii de matematica) . Am si calitatii(ca orice om) ! O prima calitate o am precizia si seriozitatea ( mai multe dar nu fac compunere descriptiva aici). Am si defecte , vorbesc mult uneori si sunt ofticos de multe ori.
 
Informatii de pe joc:

Numele din joc (Buletin):Nitu Andre.
Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat):skeell32.
Ore jucate pe server:273 de ore (am o experienta mai mare pe un alt server) .
De cat timp jucati pe server:1 luna sau 2 luni.
Cat timp acordati serverului pe zi:5-8 ore 
Sanctiuni anterioare pe server:Am avut un ban pentru troll si injurii server ( am vorbit cu hara despre chestia asta si a fost de acord  sa imi dea un-ban+ eram si influentat de un prieten)