Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Bogdan Raducanu [ KIKO / ID: 5243 ]


KIKO
 Share

Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real: Bogdan
  • Varsta reala: 18
  • Orasul unde traiti: Basildon
  • Cu ce va ocupati: Student pe Game Development.
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Da.
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Pot zice ca il stiu destul de bine pentru a putea deveni un membru staff.
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Consider ca as merita sa primesc aceasta functie pentru ca joc pe aceasta comunitate din 2017 si consider ca de atunci am dobandit destula experienta pentru a putea deveni un membru staff si in plus vreau sa ajut comunitatea asa cum pot eu.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Sunt Student La Game Development in Anglia si doresc ca pe viitor sa ma angajez in domeniul game development-ului. Sunt pasionat de jocurile online in special FiveM. Nu suport atunci cand vad ca cineva nu are respect pentru lumea din jur.

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin): Bogdan Raducanu
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): KIKO
  • Ore jucate pe server: 554
  • De cat timp jucati pe server: Am inceput sa joc pe aceasta comunitate la sfarsitul anului 2017.
  • Cat timp acordati serverului pe zi: Luni si Marti 3-4 ore, in rest 5-6 ore.
  • Sanctiuni anterioare pe server: Am luat un warn pentru condus non roleplay.
  • ID-ul din joc: 5243
  • Averea detinuta in joc: Detin un apartament in valoare de 510.000, masini in valoare de 250-300K, VIP Emerald, peco barci port.
  • Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: Eu consider ca nu, am avut o cearta micuta dar dupa 10 minute sa rezolvat.
  • Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple): Niciodata.