Jump to content
×
×
  • Create New...

[HELPER] Suciu Raul [ExTaZy / ID : 2194]


ExTaZy
 Share

Recommended Posts

Model aplicatie HELPER

 

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real: Suciu Raul
  • Varsta reala: 15 Ani
  • Orasul unde traiti: Mediaș
  • Cu ce va ocupati: Sunt elev la Liceul Teoretic "Stephan Ludwig Roth" , in timpul liber ma joc pe pc , ies cu prietena , si ma duc la antrenament
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Da , sunt constient.
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da, cunosc regulamentul serverului.
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Cred ca merit aceasta functie deoarece doresc sa ajut playeri. Daca de exemplu un majoritatea staff ului e in rp si nu au cum sa mse duca ticket , ma duc eu si ajut persoana respectiva. Cred ca merit aceasta functie deoarece ma descurc in roleplay si doresc sa ajut comunitatea FPlayT cu tot ce pot.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Sunt un baiat calm , asculator , si respect lumea din jurul meu. Imi place sa fac diferite activitati pentru a imi consuma energia. Ziua ies pe afara si seara ma joc pe calculator. Mai stau si ziua in casa atunci cand nu am cu cine sa ies pe afara. M am decis sa aplic ca helper deoarece imi place super mult aceasta comunitate si sunt de ceva vreme pe ea. Sunt de la acel update cu masinile stock dar m am lasat si m am reapucat ca am avut probleme cu pc u. Dar acuma mi am schimbat si placa video si ma joc linistit.

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin): Suciu Raul
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): Junioru'
  • Ore jucate pe server: 200+ 
  • De cat timp jucati pe server: Pai joc de la acel update cu masinile stock dar nu atunci nu am jucat asa mult. Intre timp m am tot jucat si m am tot lasat din cauza pc ului.
  • Cat timp acordati serverului pe zi: Minim 1-2 ore