Jump to content
×
×
  • Create New...

[HELPER] Moran Andreas [Kamikaze/10074]


Recommended Posts

Informatii din viata reala:
 
Numele real: Deaconu Stefan
Varsta reala: 16 ani.
Orasul unde traiti:  Ramnicu Valcea
Cu ce va ocupati: Sunt elev.
Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Da, sunt de acord.
Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da
De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte):   Deoarece, sunt activ, imi place sa ajut persoanele care au nevoie, asa cum pot si cat imi permite serverul la momentul actual. Ținând cont că este nevoie de staff, si eu imi cam petrec majoritatea timpului pe server,  zic ca as fii de folos. Chiar si la momentul actual ajut cat pot pe cine pot de pe server, atât cât imi permite serverul la momentul actual, doar sa le scriu pe chat sau depinde de situație.
Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte):   Sunt o persoana ok  , cum am mai zis, imi place sa ajut cat pot de mult, pe oricine are nevoie. Imi place sa interacționez cu persoanele, si sa zicem ca un defect de al meu ar fii ca am incredere in persoane, prea din timp.
 


Informatii de pe joc:

Numele din joc (Buletin): Moran Andeas

Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): KaMiKaZe

Ore jucate pe server: 131 ore

De cat timp jucati pe server: De cateva saptamani, dar sunt activ pe server.

Cat timp acordati serverului pe zi: 3-8 ore pe zi.

Sanctiuni anterioare pe server: Nu, nici macar admin jail.

ID-ul din joc: 10074

Averea detinuta in joc: Sunt agent de paza, am 140k si un Mercedes la 72k

Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: Nu

Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple): Nu am avut altercatii sau discutii cu nici unul din  membrii staff.

Ce ati face diferit daca ati obtine aceasta functie?:As ajuta mai mult jucatorii,in rest as incerca sa fiu un exemplu cat mai bun.