Jump to content
×
×
  • Create New...

[HELPER] Bastinaru Andrei [Dragos / 14716 ]


Appler
 Share

Recommended Posts

Model aplicatie HELPER

 

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real: Dobrescu Dragoș
  • Varsta reala: 12
  • Orasul unde traiti: Bistrița
  • Cu ce va ocupati: Cu școala  / sunt elev
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: DA
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: DA
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Nu cred că o merit neapărat dar o doresc deoarece voi fi matur, corect și voi ajuta orice persoană care are nevoie.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Salut, mă numesc Dragoș și îmi place foarte mult fivem-ul. Mă joc GTA de 3 ani și nu joc alte jocuri. Am fost medic pe server. Înafară de FIVEM, îmi place să citesc să desenez. Îmi doresc foarte mult să fiu staff și să merg la tickete.

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin): Băștinaru Andrei
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): Dragoș dar îl voi schimba înapoi în Appler
  • Ore jucate pe server: 76
  • De cat timp jucati pe server: De vreo lună 
  • Cat timp acordati serverului pe zi: 3 - 4 ore în timpul săptămânii și 7 - 8 ore în timpul weekend-ului.
  • Sanctiuni anterioare pe server: Cred că am un jail de 10m pentru haotic dar nu știu sigur 
  • ID-ul din joc: 14716
  • Averea detinuta in joc: Păi, am 3 mașini, o motocicletă, 2 dube și vreo 30.000 de bani.
  • Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: NU
  • Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple): NU
  • Ce ati face diferit daca ati obtine aceasta functie?: Aș merge la fiecare ticket ca să ajut oamenii și m-aș dedica staff-ului
  • Cu ce credeti ca se ocupa un HELPER: Ajută oamenii cu ce au nevoie, este activ, matur și nu face mișto
  • Aveți posibilitatea de a filma în situațiile în care este nevoie de ăsta? (Bandicam fraps obs)?: DA