Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Bogdan Raducanu [ KIKO / 5243 ]


KIKO
 Share

Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real: Bogdan 
  • Varsta reala: 18
  • Orasul unde traiti: Basildon
  • Cu ce va ocupati: Student la colegiu pe Game Development
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Da
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Datorita experientei acumulate pe acest server, consider ca pot indeplini cu brio functia de helper deoarece pe parcursul timpului jucat pe server am reusit sa inteleg ce isi doresc play-eri de la un membru staff astfel consider ca pot sa ajut play-eri cu orice problema intalnita.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Buna, ma numesc Bogdan si momentan sunt situat in Anglia in orasul Basildon. Am 18 ani si sunt student in anul 2 la colegiu pe profilul de Game Development. Imi place sa lucrez intr-un colectiv de persoane, deci lucrul in echipa este punctul meu forte si totodata lucrez foarte calm si calculat. Imi place foarte mult sa ajut oamneii atunci cand intampina o problema.

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin): Bogdan Raducanu
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): KIKO
  • Ore jucate pe server: 756
  • De cat timp jucati pe server: Din octombrie 2017.
  • Cat timp acordati serverului pe zi: In jur de 8 ore.
  • Sanctiuni anterioare pe server: Am fost sanctionat odata pentru condus non-roleplay si chiar imi pare rau. A fost o urmarire si din panica m-am dus pe off-road cu o masina V.I.P care nu este de tip off-road.
  • ID-ul din joc: 5243
  • Averea detinuta in joc: ~ 3.000.000
  • Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: Nu, am o reputatie buna. Lumea ma stie fiind o persoana buna.
  • Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple): Nu, niciodata.