Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Willie DeShawn [ zodiac / 1522 ]


Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real: Alex Meda
  • Varsta reala: 18 
  • Orasul unde traiti: Deva
  • Cu ce va ocupati: Inca sunt elev dar pot sa spun design vestimentar 
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Desigur !
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Eu consider ca da 
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Eu cred ca merit aceasta functie pentru ca imi doresc sa ajut cat mai mult serverul , sa raspund la ticketele de la orele mai putin frecventate de majoritatea playerilor , as vrea sa aduc o schimbare , sa incerc sa explic cat mai mult noilor jucatori sau inclusiv celor mai vechi cu unele nelamuriri , sa ii fac sa inteleaga greseala si apoi sanctiunea (daca este necesar)
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Eu ma consider o persoana perseverenta , corecta , cu simtul umorului , pot sa fiu serios sau glumet in functie de situatie , rabdare fara limite , sunt o persoana linistita , nu ma aprind , nu urlu , nu injur ( nu in mod ostentativ ) .

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin): Willie DeShawn
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): zodiac
  • Ore jucate pe server: 330
  • De cat timp jucati pe server: Am jucat in toamna in jur de 2 luni iar apoi am avut niste probleme persoale , intre timp nu m-a mai prea preocupat jucatul pe pc pentru ca nu imi prea permitea timpul , dar acum de cand am auzit ca se face un wipe , m-am gandit ca ar merge un nou inceput , asa ca din prima zi de wipe sunt pe server aproape zilnic
  • Cat timp acordati serverului pe zi: Depinde de zi , dar de obicei intre 5 si 12 ore 
  • Sanctiuni anterioare pe server: un avertisment pt cop fear :(
  • ID-ul din joc: 1522
  • Averea detinuta in joc: momentan 200k :))) banii vin si pleaca , roleplay-ul e important !