Jump to content
×
×
  • Create New...

[CV] Manolache Marcel [1744]


Mr.CriptonusM
 Share

Recommended Posts

INFORMAȚII GENERALE (1.0)

  • 1.1 Nume: Manolache
  • 1.2 Prenume: Marcel-Iacob
  • 1.3 Sex: M
  • 1.4 Vârsta: 27 de ani
  • 1.5 Înălțime: 1.89m
  • 1.6 Greutate: 93kg
  • 1.7 Naționalitate: Romana
  • 1.8 Adresă: Momentan nu am domiciliu, lucrez ca sofer pe camion si mai dorm in el.
  • 1.9 Număr de telefon: 326-7542

 INFORMAȚII LEGALE (2.0)

  • 2.1 Sunteți un cetățean legal al comunei Paleto Bay?: Da
  • 2.2 Suferiți de orice boală cronică? Dacă da, explicați: Nu
  • 2.3 Suferiți de orice boală fizică? Dacă da, explicați: Am fost impuscat in umar in timp ce savarseam serviciul militar in Afganistan.
  • 2.4 Considerați că aceste boli vă pot reduce performanța ca un potențial angajat în cadrul Departamentului de Politie?: Nu, m-am recuperat complet.
  • 2.5 Ați fost vreodată arestat pentru o crimă? Dacă da, explicați: Nu am savarsit nici o crima (din nefericire am omorat oameni tostusi, atat in cadrul serviciului militar, cat si in cadrul politiei, unde am mai lucart)
  • 2.6 Ați fost vreodată arestat pentru o infracțiune? Dacă da, explicați: Da, am fost o singura data arestat deoarece am fost surprins cu o arma alba la mine.
  • 2.7 Ați făcut uz de substanțe interzise în ultimii doi ani? Dacă da, specificați: Niciodata nu m-am atins de asa ceva.
  • 2.8 Ați primit vreodată o contravenție? Dacă da, specificați: Nu.
  • 2.9 Sunteți în posesia unui permis de conducere valabil?: Da, de 9 ani.
  • 2.9.1 Dacă da, v-a fost vreodată suspendat?: Nu, am primit o singura amenda de viteza pe la 20 de ani.
  • 2.10 Sunteți capabil să comunicați atât verbal cât și în scris în Limba Romană?: Eu zic ca da.
  • 2.11 Aveți cunoștințe lingvistice în orice altă limbă decât Limba Romană? Dacă da, explicați: Da, vorbesc fluent limba engleza, si putina franceza.

INFORMAȚII PROFESIONALE (3.0)