Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Turi Bec [Turi 09 / 55877 ]


Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real: Turiac Daniel
  • Varsta reala: 16
  • Orasul unde traiti: Ilfov , Domnesti
  • Cu ce va ocupati: sunt elev
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: da
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?:  desigur
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Eu cred ca merit acceasta functie deoarece am timp liber , stiu ce inseamna sa fii staff , cred ca pot ajuta serverul in a nu se mai face failuri .  Cred ca pot inbunatati roleplay-ul cu ajutorul meu .
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Ma consider un om ambitios , increzator si curajos .Sunt dedicat atributilor pe care le am si imi place sa ma implic in proiecte de echipa .

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin): Turi Bec
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): T u R i 
  • Ore jucate pe server: 2130
  • De cat timp jucati pe server: Sunt pe server in jur de 2-3 ani 
  • Cat timp acordati serverului pe zi: 2-3 dar pot sta si mai mult cand nu merg la liceu 
  • Sanctiuni anterioare pe server: un ban de coordonare pe discord , un ban deoarece nu am stat in medici mai aveam 5 zile nu am stiut ca imi iau ban si am facut demisie si m-am trezit cu ban , si cam 2 warn-uri unul de suferinte si unul nu mai stiu , dar m am cumintit de atunci nu am mai primit nici-o sanctiune de ceva timp 
  • ID-ul din joc: 55877
  • Averea detinuta in joc: un dodo 3 milioane , un gadget , un navy , un mtl , mult sulf si otel si niste datori pe care trebuie sa le primesc (oricum nu cred ca le mai primesc) in jur de 10 milioane am averea 
  • Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: nu , ma stiu cu o reputatie buna si mi am facut multi prieteni de cand ma joc pe comunitatea voastra