Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Mircea Popa [ GREEDO12345/ 114 ]


GREEDO12345
 Share

Recommended Posts

Numele real : Catalin ( ma mai numesc si Andrei)
Varsta reala:14 ( in iunie 15)
Orasul unde traiti: Bucuresti
Cu ce va ocupati: Elev
De cat timp jucati pe server: De cand s-a deschis
Cat timp acodrati serverului pe zi: cat mai mult posibil, 2-3 ore in principiu ( in weekend pot mult mai mult!)
De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Consider ca merit aceasta functie deoarece cunosc foarte bine regulamentul, stiu sa fac roleplay si sunt activ.
Sunt o fire calma care are rabdare. Aftel mie imi face placere sa ajut oameni si sa intru in contact cu acestia.
Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Ma numesc Catalin, am 14 ani, in iunie fac 15. Sunt o fire calma, rabdatoare care acorda foarte multa atentie lucrurilor importante. In momentul de fata sunt elev la un liceu din Bucuresti
 

Informatii de pe joc:

 

Numele din joc (Buletin): Mircea Popa
Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): GREEDO132
Sanctiuni anterioare pe server: Un avertisment verbal de la helper-ul Kotcha
ID-ul din joc: 114
Averea detinuta in joc: 2 masini vip si aprox 17.000 RON
Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: IC nu, OOC posibil sa am o reputatie mai proasta.
Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple): Nu am avut altercatii serioase, mai mult in gluma sau anumite lucruri care s-au rezolvat
cu timpul
Ce ati face diferit daca ati obtine aceasta functie?: as fi mult mai activ, mai atent si mai receptiv. O sa incerc sa empatizez mai mult cu persoanele din jurul meu
Cu ce credeti ca se ocupa un HELPER: Un helper ajuta oamenii si in caz ca acestia gresesc sa le explice si/sau sa ii sanctioneze.
Aveți posibilitatea de a filma în situațiile în care este nevoie de ăsta? (Bandicam fraps obs)?: sigur