Jump to content
×
×
  • Create New...

[HELPER] REGEN [REGEN | 158]


AMBASADORU
 Share

Recommended Posts

 aplicatie HELPER

 

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real :
  • Ma numesc Maur Mihai.
  • Varsta reala:
  • Am frumoasa varsta de 19 ani.
  • Orasul unde traiti:
  • Locuiesc in Calarasi.
  • Cu ce va ocupati:
  • In momentul de fata sunt student, nu am o ocupatie.
  • De cat timp jucati pe server:
  • Cunosc aceasta comunitate de mai bine de 6 luni de zile.
  • Cat timp acodrati serverului pe zi:
  • Din timpul meu liber acord in jur de 4 ore, seara si chiar mai mult in weekend.
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte):
  • Consider ca merit aceasta functie pentru ca am o anumita gandire si control asupra situatiilor. Dupa mine cred ca un helper trebuie sa fie serios, amabil si deschis oricui. Sa te dedici in ceea ce faci, sa te implici cat mai mult si sa contribui cat mai mult. In ceea ce am enumerat, pot spune ca in proportie de 90% se regasesc si la mine. Imi place sa ajut persoanele care au nevoie de ajutor, care nu stiu si vor sa invete desigur. Totodata cred ca merit o sansa si pentru experienta pe care o detin pe acest server.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte):