Jump to content
×
×
  • Create New...

[HELPER] Vali Nambani [ciox / ID: 123]


cioxbb
 Share

Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real : Cioca Alexandru Codrin
  • Varsta reala: 18
  • Orasul unde traiti: Focsani
  • Cu ce va ocupati: Elev
  • De cat timp jucati pe server: De cand era si piticu ala negru in staff, cu mici pauze
  • Cat timp acodrati serverului pe zi: +-2ore in timpul saptamanii, mai multe in weekend
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Pentru ca imi place sa mentin reputatia serverului, si foarte des in calitate de player m-am oferit sa ajut playeri noi/mai putini noi in legatura cu nelamuriri.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Sunt elev in clasa a 12-a, motivul inactivitatii in anumite motive, imi fac timp insa sa intru si pe server, PC Gaming e hobby-ul meu, imi place sa amuz lumea, uneori se simte ofensata sau uneori sunt prea nebun, dar cand e vorba de lucruri serioase devin si eu serios (cel putin incerc).

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin): Vali Nambani
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): ciox
  • Sanctiuni anterioare pe server: Ban acum 2 wipe-uri pentru ca am luat bani de la un hacker, in rest nimic.
  • ID-ul din joc: 123
  • Averea detinuta in joc: Inca nimic, strang bani.
  • Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: Nu cred 
  • Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple): Cu kotcha odata mai demult ca era politist grumpy, dar am fost recent si colegi si suntem ok.
  • Ce ati face diferit daca ati obtine aceasta functie?: M-as ocupa mult mai mult de jucatorii ce au nevoie de ajutor si informatii, avand posibilitatea de a raspunde la Tickets
  • Cu ce credeti ca se ocupa un HELPER: Dupa traducerea numelui se intelege ca este cam cel ce ajuta, cu sprijin, informatii, investigatii asupra situatiilor NonRP.