Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Vali Cotobarnita [ Sebby / 81 ]


Sebby112
 Share

Recommended Posts

Model aplicatie HELPER

 

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real :Rusu Seby
  • Varsta reala:14
  • Orasul unde traiti:Galati
  • Cu ce va ocupati:Sunt elev.
  • De cat timp jucati pe server:1 an
  • Cat timp acodrati serverului pe zi:In timpul saptamanii 5-6 ore si in weekend 10-12 ore.
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte):Cred ca merit aceasta functie deoarece cunosc foarte bine regulamentul si sunt foarte activ.Sunt un baiat rabdator ce poate ajuta indiferent de situatie pe cineva  si am foarte mare rabdare.In caz de cineva greseste(nu foarte grav)ii voi acorda o sansa si nu va fi sanctionat din prima.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Sunt un om rabdator si foarte intelegator si imi place sa ma joc pe calculator in mod deosebit.Sunt foarte loial si toata lumea poate avea incredere in mine si sunt foarte darnic.

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin):Vali Cotobarnita
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat):Sebby
  • Sanctiuni anterioare pe server:2 warnuri si 2 banuri.Chiar imi pare rau pentru cel cu bug abuze.Nu se va mai intampla pentru ca mi-am invatat lectia si trebuie sa fiu corect.
  • ID-ul din joc: 81
  • Averea detinuta in joc:Am un nissan skyline si 5.000
  • Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?:Nu foarte proasta.Fiecare are gandirea lui si daca unii isi fac o parere proasta despre un om fara sa il cunoasca este strict problema lui.
  • Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple):Nu,mereu am respect fata de staff.