Jump to content
×
×
  • Create New...

[HELPER ] Valeski Rashlov [ ELITUL / ID: 12 ]


elitul
 Share

Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real :Vlad
  • Varsta reala:14
  • Orasul unde traiti:Suceava
  • Cu ce va ocupati:Elev
  • De cat timp jucati pe server:De la sfarsitul serverelor blue.
  • Cat timp acodrati serverului pe zi: In timpul saptamanii 3-4ore iar in weekend peste 4 ore.
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte):Consider ca as merita aceasta functie deoarece imi place sa ajut oameni si nu ma enervez repede.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte):Eu sunt un elev caruia ii place sa se joace FiveM , sa ajute oamenii.Eu sunt calm, nu ma enervez repede si imi place sa vad din toate punctele de vedere lucrurile.

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin):Valeski Rashlov
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat):ELITUL
  • Sanctiuni anterioare pe server:Nu am avut sanctiuni pe acest server niciodata.
  • ID-ul din joc:12
  • Averea detinuta in joc:Casa la 150k 2 masini VIP + 100K bani.
  • Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?:Eu cred ca nu  am o reputatie proasta in joc dar poate unii au alta parere despre mine.
  • Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple):Nu am avut.
  • Ce ati face diferit daca ati obtine aceasta functie?:As renunta din rp pentru a ajuta playerii noi sau ce cu nedumeriri.
  • Cu ce credeti ca se ocupa un HELPER: Consider ca un Helper se ocupa cu treburi de staff cum ar fi:ajuta playeri,tine serverul sub control (adica reduce fail rp-ul si gaseste hackerul sau hackerii in caz caz ca nu sunt Moderatori/Administratori/Owneri on.
  • Aveți posibilitatea de a filma în situațiile în care este nevoie de ăsta? (Bandicam fraps obs)?:
  • Ești de acord ca orice minciuna/informație eronata din aceasta aplicație sa fie pedepsita cu ban permanent?:Da.
Link to comment
Share on other sites

Guest