Jump to content
×
×
  • Create New...

[HELPER] Capsuna Vali [Vali ✔ / ID:304]


? V₳Ⱡł ?
 Share

Recommended Posts

Model aplicatie HELPER

 

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real :Valentin
  • Varsta reala:16
  • Orasul unde traiti:Viseu de Sus
  • Cu ce va ocupati:Elev in clasa a 9-a
  • De cat timp jucati pe server:4-5 luni
  • Cat timp acodrati serverului pe zi:3-5 ore
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte):Eu cred ca merit aceasta functie deoarece am fost membru in staff si pe alte servere in trecut si cu timpul am capatat experienta si cred ca m-as descurca bine ca si helper si imi place mult sa ajut persoanele care au nevoie de indrumare.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte):Ma numesc Vali sunt elev in clasa a 9-a si in timpul liber imi place sa ma joc pe calculator.Sunt o fire sociabila si imi place sa imi fac multi prieteni.Jucandu-ma pe calculator jocuri multiplayer am posibilitatea de am face multi prieteni.

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin):Capsuna Vali
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat):Vali ✔
  • Sanctiuni anterioare pe server:Nu am nici o sanctiune.
  • ID-ul din joc:304
  • Averea detinuta in joc:45.000RON
  • Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?:Nu.
  • Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple):Nu.
  • Ce ati face diferit daca ati obtine aceasta functie?:Nu as fi diferit cu nimic doar ca as avea posibilitatea sa ii pedepsesc cu warn sau kick pe playerii care fac fail roleplay depinde de gravitatea situatiei.
  • Cu ce credeti ca se ocupa un HELPER: Un helper se ocupa cu tot ce tine de server.
  • Aveți posibilitatea de a filma în situațiile în care este nevoie de ăsta? (Bandicam fraps obs)?:Da.
  • Ești de acord ca orice minciuna/informație eronata din aceasta aplicație sa fie pedepsita cu ban permanent?:Da,sunt total de acord.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.