Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Gheorghiu Andrei-Catalin [ Oilyfunseeker / ID: 96 ]


Oilyfunseeker
 Share

Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real : Gheorghiu Andrei-Catalin
  • Varsta reala: Am varsta de 17 ani.
  • Orasul unde traiti: Am resedinta in Piatra Neamt , judetul Neamt dar cand o sa implinesc varsta de 18 ani mi-as dori sa ma mut in Bucuresti sau Cluj, depinde de ce facultate o sa ma hotarasc sa urmez.
  • Cu ce va ocupati: Deocamdata sunt elev al clasei a X-a pe o clasa de Matematica-Informatica intensiv engleza dar odata cu venirea verii as vrea sa ma angajez ca barman/chelner la un restaurant din orasul meu natal deoarece ma gandesc ca o sa ma ajute foarte mult pe viitor acest lucru pentru ca te obisnuiesticu cu programu de munca si iti asumi foarte multe responsabilitati.
  • De cat timp jucati pe server: Joc pe acest server din luna Decembrie a anului 2018.
  • Cat timp acodrati serverului pe zi: Acord serverului 3-4 ore in fiecare zi, in unele zile acord mai mult timp sau din contra, mai putin.Totul depinde de timpul liber pe care il am, pana acum am intrat pe server in fiecare zi.