Jump to content
×
×
  • Create New...

[HELPER] Martinez Jonathan [ francisc / ID: 242]


Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real: Puia Francisc
  • Varsta reala: 17 ani si 8 luni.
  • Orasul unde traiti: Fagaras, jud. Brasov.
  • Cu ce va ocupati: Sportiv/Elev la liceu pedagogic.
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Desigur.
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da.
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): In opinia mea, consider ca merit o sansa, deoarece am o experienta destul de lunga pe aceasta comunitate, mai exact 4 ani. In tot acest timp, am avut ocazia sa experimentez multe roleplay uri, situatii, etc. Pe langa asta, doresc sa ajut comunitatea.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Ma numesc Francisc, sunt din Fagaras, judetul Brasov si sunt elev la liceul pedagogic. Practic kickbox de un an si imi place sa ma joc si sa imi petrec timpul cu tot felul de activiati impreuna cu familia, prietenii, etc. Sunt o persoana disciplinata si sociabila, am un comportament calm, rabdator si sunt o fire dorinica sa sara mereu in ajutorul cuiva.

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin): Martinez Jonathan
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): Francisc
  • Ore jucate pe server: 1640.
  • De cat timp jucati pe server: De 4 ani.
  • Cat timp acordati serverului pe zi: Minim doua ore pe zi
  • Sanctiuni anterioare pe server: Nu.
  • ID-ul din joc: 242.
  • Averea detinuta in joc: Aproximativ 1.500.000$
  • Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: Nu.
  • Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple): Nu.