Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Oprea Vlad [ Vladus223 / 13507 ]


Recommended Posts

Model aplicatie HELPER

 

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real: Numele meu este Oprea Vlad.
  • Varsta reala: Eu am vârsta de 17 ani.
  • Orasul unde traiti: Locuiesc în orașul Ploiești.
  • Cu ce va ocupati: Sunt elev.
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Da, sunt de acord că trebuie să las prieteniile deoparte și să acționez corect în orice situație.
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da, cunosc la perfecțiune regulamentul serverului.
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Consider că merit această funcție, deoarece în momentul de față mă consider capabil să răspund oricărei întrebări adresate de către unul dintre playerii acestei comunități legate de server. Consider că pot soluționa orice ticket la care voi merge și voi sancționa sau avertiza orice jucător care încalcă regulamentul. În momentul de față, consider că sunt capabil să trec la un alt nivel față de cel în care doar interacționez cu persoanele de pe server și facem roleplay, la nivelul de a ajuta această comunitate, prin a mă asigura că orice jucător respectă regulamentul. Totodată, sunt o persoană dornică de a ajuta alte persoane atunci cand au nevoie, sunt o persoană răbdătoare care ascultă opiniile tuturor în cazul unui incident în care sunt implicate mai multe persoane, iar mai apoi ia o hotărare.