Jump to content
×
×
  • Create New...

[HELPER] Gicu Porumbelu [Raresqq / ID: 3496]


Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

Numele real: Rares
Varsta reala: 17
Orasul unde traiti: Bucuresti
Cu ce va ocupati: Sunt elev
Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Da, sunt de acord.
Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da.
De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Consider ca merit aceasta functie deoarece joc de mult timp pe acest server,  stiu sa ma descurc in situatii delicate, am experienta necesara si sunt dornic de a ajuta playerii noi si vechi cat si echipa Staff.  Pot intra pe server ziua cat si noaptea, atunci cand nu sunt asa de multi membrii staff pentru a rezolva problemele.
Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Sunt o persoana linistita, imi place sa ajut, sunt matur si am o reputatie buna cu persoanele cu care am interactionat pana acum. Am rabdarea necesara pentru a rezolva problemele, sunt calm si tratez persoanele in mod egal.

Informatii de pe joc:

 

Numele din joc (Buletin): Gicu Porumbelu
Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): Raresqq
Ore jucate pe server: 2498 ore
De cat timp jucati pe server: De la inceputul verii 2021.
Cat timp acordati serverului pe zi: 6-8 ore
Sanctiuni anterioare pe server: [ID: 3496 ] / [Motiv: Coordonare pe discord ] / [Nr. Zile:7 ] / [Drept de plata: Nu]
ID-ul din joc: 3496
Averea detinuta in joc: 11.000.000 cash + bunuri
Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: Nu.
Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple): Nu, nu am avut, m-am inteles intotdeauna cu fiecare membru staff cu care am purtat o discutie.