Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Hoinaru Marcel [ HappyDUDE / ID: 7977 ]


Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real: Narcis
  • Varsta reala: 23
  • Orasul unde traiti: București
  • Cu ce va ocupati: Lucrez ca și QA Tester frontend / backend.
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Da.
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da.
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Consider că merit această funcție deoarece, sunt o persoană altruistă, ajutând persoanele noi dar și pe cele care au nevoie de o părere sinceră sau o informație în plus. Mă descurc indiferent de situație și doresc să ajut. Când este o situație mai delicată, seriozitatea își face apariția.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Mă descriu ca find o persoană foarte implicată și asumat în ceea ce fac, lucrând cu drag. Știu să mă controlez indiferent de situație și să rămân calm, discutând și rezolvând problemele în acest mod. Îmi place să glumesc și consider că optimismul și pozitivitatea sunt trăiri care mă însoțesc permanent în viața personală cât și în activitatea profesională, făcând din mine un om motivat și plin de speranță.

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin): Hoinaru Marcel
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): P1NgUxD
  • Ore jucate pe server: 1010 ore jucate.
  • De cat timp jucati pe server: Din Octombrie 2021
  • Cat timp acordati serverului pe zi: 2-4 ore pe zi.
  • Sanctiuni anterioare pe server: Un ban provizoriu și un warn.
  • ID-ul din joc: 7977
  • Averea detinuta in joc: Aproximativ 12 milioane în bunuri cum ar fi fast food-ul din Sandy și mașini cu o valoare destul de mică.
  • Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: Nu.
  • Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple): Nu, am respectat fiecare decizie luată de către un membru staff.