Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Mccarthy Kosoko [ pvr / ID: 4137 ]


Pvr
 Share

Recommended Posts

Model aplicatie HELPER

 

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real: Hetriuc Marian
  • Varsta reala: 16
  • Orasul unde traiti: Botosani
  • Cu ce va ocupati: Elev
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Da!
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?:  Da!
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Consider ca primesc aceasta functie fiindca ma simt pregatit din toate punctele de vedere pentru aceasta posibila functie acordata + Seriozitatea si activitatea mea pe aceasta comunitate
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Salutare, Ma numesc Marian sunt din Botosani sunt in elev intr-un liceu foarte bun din orasul in care sunt, am o pasiune pentru basket, muzica si jocurile video ( precum FiveM, Rust, CSGO, etc.. ). In viitor imi doresc sa urmez o cariera Militara deoarece simt ca sunt facut pentru acest stil de viata.

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin): McCarthy Kosoko 
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): pvr
  • Ore jucate pe server: 2.200
  • De cat timp jucati pe server: Joc pe aceasta comunitate de aproximativ 1 an si jumatate 
  • Cat timp acordati serverului pe zi: intre 3-5 depinde de zi 
  • Sanctiuni anterioare pe server: 2 ban-uri provizorii dintre care unul achizitionat. 
  • ID-ul din joc: 4137 
  • Averea detinuta in joc: Undeva in jur de 5 milioane avand in vedere toate bunurile mele 
  • Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: Din cate stiu eu nu. 
  • Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple): Nu cred, cel putin nu imi aduc aminte. 
  • Ce ati face diferit daca ati obtine aceasta functie?: Cred ca mi-as schimba mindset-ul si viziunea asupra multor lucruri