Jump to content
×
×
  • Create New...

[Helper] Fernando Rivadeneira [100]


KapKanOS
 Share

Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real: Andrei Catalin
  • Varsta reala: Am varsta de 17 ani.
  • Orasul unde traiti: Sunt din Constanta, dar in prezent locuiesc in Bristol, Anglia.
  • Cu ce va ocupati: Sunt student, la un liceu de informatica din Anglia.
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Da, sunt constient de acest lucru, insa daca voi obtine aceasta functie voi fii foarte serios si foarte corect.
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da, il cunoscut foarte bine.
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Cred ca merit aceasta functie deoarece joc de foarte mult timp pe acest comunitate si cred ca in atata timp am capatat experienta necesara pentru a aplica la functia de helper, si mai ales pentru ca stiu foarte bine sa rolez, sau sa ajut pe cineva daca este in pericol, stiu foarte bine ce sa fac in orice situatie Roleplay.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): In primul rand vreau sa precizez faptul ca-mi plac foarte mult jocurile video, imi place sa ma duc la sala, si imi place foarte mult sa ies afara cu prietenii. Sunt un baiat glumet si foarte saritor, si pot purta orice tip de conversatie. Nu sunt genul de persoana care sa se supere foarte repede, insa daca vreodata ma vezi suparat prefer sa fiu lasat in pace cateva minute pana imi trece, iar dupa imi poti spune orice.

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin): Fernando Rivadeneira
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): KapKan
  • Ore jucate pe server: Am 162 de ore jucate.
  • De cat timp jucati pe server: Joc pe aceasta comunitate inainte de ultimul wipe, de cand inca eram masinile din Vanilla.
  • Cat timp acordati serverului pe zi: Acord in jur de 2-3 ore pe zi, cateodata chiar si mai mult depinde de timpul meu liber.