Jump to content
×
×
  • Create New...

[HELPER] Ghicioi Alexandru [Biz0n15 | 11679]


Biz0n15
 Share

Recommended Posts


Model aplicatie HELPER

 

Informatii din viata reala:

 

Numele real: Ghicioi Alexandru    
Varsta reala: 17 ani 
Orasul unde traiti: Bucuresti
Cu ce va ocupati: Sunt elev la liceu in clasa a XI-a 
Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Normal !
Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da
De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Din punctul meu de vedere cred ca merit acest post deoarece am mai fost in staff pe alte servere si cred ca as putea ajuta si aici cu cate ceva, plus ca vreau sa ajut server-ul deoarece este unul bun si cu playeri ok.
Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Ma numesc Alexandru, sunt un baiat de treaba, cu un temperament calm, stiu sa gestionez situatiile si sa le stapanesc. Daca vrei sa ma enervezi este cam greu deoarece stiu cum sa ma stapanesc si ce trebuie sa fac. Cand gresesc imi place sa imi recunosc greseala deoarece nu imi place sa fiu ridicat il slavi si eu sa gresesc.
 

Informatii de pe joc:

 

Numele din joc (Buletin): Alexandru Blanco
Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): GA_
Ore jucate pe server: 95 la momentul actual
De cat timp jucati pe server: De 1 luna
Cat timp acordati serverului pe zi: 3-4 ore
Sanctiuni anterioare pe server: N-am avut 
ID-ul din joc:11679
Averea detinuta in joc: 70k + plus 5-6 masini care nu depasesc suma de 120k
Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: Nu, chiar deloc
Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple): Nu, niciodata
Ce ati face diferit daca ati obtine aceasta functie?: Din punctul meu de vedere in timpul as ajuta server-ul, dar in timpul IC n-as face nimic diferit.