Jump to content
×
×
  • Create New...

[HELPER] Darius Laurentiu [ Spray / 1041]


Sekogod
 Share

Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real:Darius Laurentiu
  • Varsta reala:17
  • Orasul unde traiti:Galati
  • Cu ce va ocupati:Sunt elev in mare parte ma ocup cu scoala iar in timpul liber ies cu prietenii / ma joc pe calculator 
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?:Da sunt de acord si pe de o parte mi se pare foarte normal cat si foarte corect
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da,  il cunosc 
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte):Dupa parerea mea as merita aceasta functie pentru ca sunt o persoana care isi pastreaza calmul si stiu cum sa gestionez anumite situatii si cum sa explic/egalez anumite altercatii intre playeri
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte):Sunt o persoana calma, intelegatoare si imi pot pastra calmul in foarte multe situatii. Stiu sa acord atentie tuturor playerilor de pe server si sa rezolv problemele playerilor. 

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin):Darius Laurențiu 
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat):Spray 
  • Ore jucate pe server:46
  • De cat timp jucati pe server:De un an (doar ca facand un alt cont de rockstar/gta 5 mi am pierdut orele) 
  • Cat timp acordati serverului pe zi:3-6 ore
  • Sanctiuni anterioare pe server:Ban permanent in prijma unui bug 
  • ID-ul din joc:1041
  • Averea detinuta in joc:Mercedes C63s, BMW M5 E60/E39, AUDI A8
  • Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?:Nu
  • Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple):In trecut, dar persoanele se pot schimba si pana la urma mi se pare un lucru normal. Oricum nu a fost atat de grav
  • Ce ati face diferit daca ati obtine aceasta functie?:As incerca sa fiu un prieten cu playerii si sa fie o atmosfera buna nu doar un simplu helper