Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Mihai Salvatore [ MihaiMA10 / 936 ]


MihaiMA10
 Share

Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

Numele real:Alexoiu Mihai
Varsta reala:16 (Fac 17 pe 2 aprilie)
Orasul unde traiti:Targu-Jiu
Cu ce va ocupati:Nu ma ocup cu nimic,sunt elev la liceul Ecaterina Teodoroiu
Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?:Da
Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?:Da
De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte):Eu unul consider ca merit aceasta functie deoarece imi place foarte mult sa ajut oamenii care au probleme si vreau sa ajut server-ul sa creasca si sa ajut toti playerii de pe acest server care au probleme si care nu inteleg unele aspecte pentru a putea face un roleplay de calitate pe server!
Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte):Ma numesc Mihai,am 16 ani aproape 17,practic baschet de aproape 9 ani sunt elev la liceu,sunt o persoana prietenoasa,sociabila,imi place foarte mult sa ajut lumea sa le explic lucrurile pe care nu le inteleg,sunt o fire destul de rabdatoare nu ma enervez foarte usor sau din cacaturi mici! Chiar daca ma cert cu cineva,imi place sa las loc de "buna ziua" si nu imi place sa tin ura pe o persoana sau sa impreun problemele personale cu cele "profesionale"!
 

Informatii de pe joc:

 

Numele din joc (Buletin):Mihai Salvatore
Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat):Sergentu
Ore jucate pe server:90 de ore (+400 ore aproximativ pe wipe-ul trecut)
De cat timp jucati pe server:Din Mai 2019
Cat timp acordati serverului pe zi:In jur de 2-3 ore
Sanctiuni anterioare pe server:Un singur warn pt condus non-rp
ID-ul din joc:936
Averea detinuta in joc:15k cash, un Audi RS7,un Land Rover (clasa C)
Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?:Nu,m-am inteles bine toti playerii cu care am avut tangente!